New York in Miami

It feels like so much of New York came along to Miami with me that I haven’t had the chance to miss New York. This morning, after a nice walk by the beach (very Miami!), we hopped in an Uber, and here we are, at Pastis, having brunch! If the weather weren’t so warm in the middle of winter, I would easily think I am in the Meat Packing District in NY.

マイアミに引越してまだ1年にはならないけど余りにもニューヨークの物やお店が一緒に(ではないけど)引越してきていてなかなかニューヨークに行かなくっちゃって思いませんね。例えば今朝の運動でビーチを散歩(とてもマイアミって感じするでしょ?)した後に UBER に乗って Pastis (1999 NYで開いてからよく行ってたレストラン) にブランチしに行ってきました。そうなの、最近マイアミに支店が開いたの!内装もそっくりで真冬なのに窓全開に開いて暖かいのに気がつかなければマイアミにいるの忘れそうなくらい!

Leave a Reply